digitala medlemskort
FAQs
Var kan jag använda mitt digitala medlemskap?
Du kan använda ditt digitala medlemskap för att komma in i varuhuset och vid check-out. (RFK: Costco har en speciell check-out med anställda som kollar ens kassar och kvitto precis vid utgången, det är nog det dom menar här och inte vanliga kassan.)
Kan jag lägga till mitt digitala medlemskap i appen Wallet på min enhet?
För tillfället kan ditt digitala medlemskort endast nås via mobilappen.
Vad behöver jag för att skapa mitt digitala medlemskort?
Ett giltigt Costco-medlemskap och ett onlinekonto krävs för att skapa ditt digitala medlemskort. Ett onlinekonto skapades åt dig om du ursprungligen köpte ditt medlemskap online.
Om du blev medlem via ditt lokala varuhus och inte har ett onlinekonto kommer du inte att kunna skapa ditt digitala medlemskap. Vårt team arbetar på att göra denna funktion tillgänglig för alla medlemmar.
Vem kan sätta upp ett digitalt medlemskap?
Den svenska appen tillåter att ett digitalt medlemskap skapas för alla svenska kortinnehavare. Om du har ett Costco-medlemskort från ett annat land, vänligen använd den app som är specifik för ditt land.
Varför kan jag inte se mitt digitala medlemskort efter att jag nyligen har förnyat mitt medlemskap?
Om du nyligen har förnyat ditt medlemskap, vänligen logga ut och logga in igen på ditt konto i appen för att säkerställa att dina uppgifter har uppdaterats korrekt. Denna process kommer att uppdatera ditt digitala medlemskort.